Gårdagen!

Igår var jag till Julia på dagen. Vi fika på bagarstugan och sen gick vi hem till henne i de trista vädret och bara flumma framför datan, haha. Sen for jag hem med fyra bussen med den snygga busschauffören (a).

På kvällen låg jag helt ensam hemma i vardagsrummet med mysbelysning på och såg på twilight. Och det var faktiskt skönt! Har nog typ aldrig hänt att jag har varit helt ensam en lördagskväll men det var nog bra att få tänka på lite saker och bara mysa och att ha Robert Pattinson som ögongodis var ju inte helt fel ;)




Kommentarer
Postat av: Sara

naaaajs, aldrig fel med liter ögongodis säg ;D

2011-04-04 @ 18:56:51
URL: http://sarrasjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0