9 Mars

Hej!
Det var ett tag sen jag blogga men jag har varit sjuk sen måndags kväll men idag är jag frisk ;P
Hann vara på prao på måndag innan jag var sjuk som tur var. Så himla typiskt att jag var sjuk igår för jag missa både dansen och praoen :( Idag på praoen(på viking lines kontor) sortera jag en typ 10 cm tjock pappersbunt i bokstavsordning. Det var jobbigt... Men annars har jag bara haft det skoj på praoen! Imorron ska jag byta till viking lines kontor på norra gatan så jag hoppas dom är lika trevliga där. Men nu ska jag gå och äta och sen far jag på ridning!



Nu vill jag ha sommar! Är trött på slask.


Kommentarer
Postat av: Sara

sv: jo de låter ganska tungt men tror de blir vård + studenten, då får ja ju nästan samma ämnen o allmänbildning som lusse elever :)

2011-03-09 @ 19:57:57
URL: http://sarrasjogren.blogg.se/
Postat av: Sara

sv: hahahahaha, jo, kmr dö av skratt xD

Vi måste film o ta massa bilder xD

Gud nu e ja verkligen pepp :D

2011-03-15 @ 18:14:31
URL: http://sarrasjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0