Tillbaka till vardagen

Har inte hunnut blogga sen jag kom tillbaka från Mexiko i fredags. Har varken haft orken heller hunnit för jag har måstat öva på prov... Imorgon har jag mitt sista prov den här veckan men det är finska, fast de var inga så mycket att läsa på som tur är.

Roligt att komma tillbaka till alla men lite mindre roligt med skolan :P Är van att kunna sova rätt så länge(när jag vakna i Mexiko hade skolan redan slutat här på grund av tidsskillnaden xP) och så saknar jag stranden och värmen! Men bra att man hinner se lite på skid-vm i alla fall ;) Matti Heikkinen tog ju kulta idag :D:D

Tänkte i alla fall ladda upp lite bilder från Mexiko snart. Får se om jag hinner ikväll men jag tror de ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

lycka till me finskan!



o ja tkr de e bra att du kommit hem, saknat dej så, fast nästa gång du reser så hänger ja gärna me ;)

2011-03-01 @ 20:33:10
URL: http://sarrasjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0